کودک

 

نظرات 1 + ارسال نظر
نرگس دوشنبه 10 خرداد 1389 ساعت 15:34

اگر دنیای ما دنیای سنگ است بدان سنگینی سنگ هم قشنگ است

اگر دنیای ما دنیای درد است بدان عاشق شدن از بهر رنج است

اگرعاشق شدن پس یک گناه است دل عاشق شکستن صدگناه است

شکستم بی صدا یک بار دیگرخطاکردم من یکبار دیگر

دوچشم تو مرا از راه به در کردشکستم توبه را یکبار دیگر
سلام...
نمیدونم این کامنتو کی میبینی.ولی میخوام بگم حرف دلمو. عباس نمیتونم بدون تو. میخوای باور کن میخوای نکن.
وقتی میشینم پیش پسرعمم کل وجودم میلرزه. گریم میگیره. میزنم زیر گریه.
عباس میدونم محاله پیش تو باشم ولی میتونم تا آخر عمرمم پای عشقم وفادار بمونم. من تا پای سفره عقد دارم پیش میرم.فردا میان برای جواب قطعی ولی من جوابم نه. درسته دلایل زیادی برای بله گفتنم دارم ولی یک دلیل خیلی خیلی خیلی خیلی محکم دارم برای اینکه نه بگم.
اونم فقط تویی. نمیتونم وجود کس دیگه ای رو کنار خودم ببینم.
بعد اینهمه بی محلی و تنهایی که تو بدترین شرایط کشیدم بازم دوستت دارم.نمیتونم فراموشت کنم.چیکار کنم نمیتونم.عباس فقط تو رو میخوام حالا تو نمیشی پای تو که میتونم بمونم. حداقل پای عشقم وفادارم. تا آخر عمرم یادت با من میمونه.
عزیز من هیچکس جای تورو برای من نمیگیره.
نمیدونم کی باورم می کنی نمیدونم.
ی خواهش دارم. فقط ی بار دیگه بیای ببینمت. فقط ی بار.
به صاحب اسمت قسم بدم. به مامانت که خیلی ئوستش داری قسمت بدم. از خدا بالاتر چی هست؟ بگو به همون قسمت میدم. ولی تورو خدا ی بار دیگه.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد