گزارش تصویری از خرمشهر...

 

عکسها: جواد گلزار

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

طنز...

جسد 20 نفر از ترکهای جزیره کیش که پیاده به سمت حرم امام به راه افتاده بودند - امروز از آبهای خلیج فارس بیرون کشیده شد!!!

طنز...

به ترکه میگن شهرتون چند تا آثار باستانی داره؟میگه فعلا هیچی نداره ولی دارن می سازن!!

 

طنز...

یه نفر داشته توی دریا غرق میشده، بلند بلند داد میزده: کمک، من شنا بلد نیستم! ترکه داشته رد میشده میگه: حالا من تنیس بلد نیستم، باید داد بزنم؟ !!!

اصفهانیه قله اورست رو فتح کرد.بهش میگن انگیزه ات چی بود؟؟ میگه خدا لعنت کنه کسی رو که گفت اون بالا نذری میدن!!!

جاده عشق...

جاده عشق تا اطلاع ثانوی لیز و لغزنده می باشد!!!

 از عاشقانی که قصد سفر در این جاده را دارند خواهشمند است خود را به زنجیر محبت و صمیمیت مجهز کنند. ‹‹ پلیس راه عاشقان ››.

اگه من ...

من اگه کسی رو داشتم . دیگه در به در نبودم . با غم و غربت و اندوه . دیگه همسفر نبودم . اگه زخم نخورده بودم . تو رو با ور نمی کردم . توی این حصار غربت . با غمت سر نمی کردم . نمی کردم . عمریه شب زده بودم . پشت گریه صدات کردم . از پس آینه اشک .تا همیشه نگات کردم .درد عشق معنای مرگه . .وصلت پاییز و مرگ .قصه عشق و حقیقت . قصه گل و تگرگ . آخه دردم درد تو بود . حرف دور از من و ما بود .شکل تنها یی غربت . سرنوشت آدما بود. با چشاد دنیا رو دیدم . حتی من فردا رو ...!!!!