شهادت امام موسی کاظم(ع) بر مسلمانان جهان تسلیت باد...

 

 

نظرات 2 + ارسال نظر
نرگس یکشنبه 28 تیر 1388 ساعت 18:03 http://venoosy.blogfa.com

به نام کسی که یادش بهارمن
نامش دراندیشه من
عشقش درقلب من
کلامش دردفترمن
دیدارش آرزوی من
گلم حالا که عیده قالبتو عوض کن دیگه...
.
.
.
.
.
به آسمون سپردم چشم ازتوبرنداره
مراقب توباشه سرت بلا نیاره
تاتونخوای نتابه دلت گرفت بباره
همیشه باتوباشه توروتنهانذاره...
بوووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووس...
فدات...

نرگس سه‌شنبه 6 مرداد 1388 ساعت 12:37 http://venoosy.blogfa.com

سلام گلم خوبی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
عزیز دلم برات شده ی ذرررررررررررررررررررررررررررره...
قربونت برم الهی
نرگی فدات بشه الهی...
چه خوشگل وچه ماهی!!!!!!!!!
عزیز ی تغییراتی دادم تو وب خوشحال میشم سری بزنی...
خیلی دوستت دارم...
کمتر از خدا بیشتر ازخودم!!
بووووووووووووووووووووووووووووووس
بووووووووووووووووووووووووووس
بوووووووووووووووووووووووس
بوووووووووووووووووووووس
بووووووووووووووووووووس
بوووووووووووووووووس
بووووووووووووس
بوووووووووس
بووووووس
بوووس
بووس
بوس

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد