آرزو ها ؟

 

خود را می بازند

در هماهنگی بیرحم هزاران در

بسته ؟

 آری پیوسته بسته

 خسته خواهی شد

 

چشمهایم را بستم و تخیل کردم

زیر باران بودم

دست تو در دستم

من و تو غرق غرور

پشت  آن وسعت بیهوده اشک

من و تو پر خنده

من و تو مست می و بوسه و عشق

من و تو عاری از غصه و درد !

من و تو عاشق و مست ...!!

و هم اکنون....

...

لعنت ؛

چشم من را که گشود...؟!

 

تو خوشحالی و من تب دارو غمدارم

تو در خوابی و من بیدار و بیتابم

تو از من دوری و دردم نمی دانی

من از شب تا سحر گریان و نالانم ....

***

من...

آسمان...

سوسویٍ ستارگان

همه چیز مبهم و گنگ ، انتظار بارانم هم بی فرجام ماند...

...

تو شاهی کن...

 

دلگیر مشو از نبودنم و از غیبتهایم

... خسته ام

کمی زمان می خواهم

... کمی

خسته ام

... نه

خورده مگیر

کمی به من فکر کن

کمی به خودت

... کمی به این راه و این همه ابهام و تردید و این همه

به اینکه هر شب و روز تو آن سو ؛ پشت این شیشه ها و من باز آن سو تر

... کاش مرز

سکوتمان می شکست

خسته ام

 

......... و بیش از همه دلتنگ

اعتراض دختران در تهران ورزشگاه آزادی!!!!

اعتراض دخترن ایرانی علاقه مند به فوتبال رو هم در برابر ورزشگاه آزادی ببینیم

 

 

 

شمع های سوخته

چقدر از مردم می آیند به امام زاده ها و برای گرفتن حاجت خودشون شمع روشن میکنند
این هم تصویری از شمع هایی که آنها روشن کرده اند
 


بدون شرح!!!

بدون شرح ...

کوچه بیدی!!!

کوچه بیدی یا نبیدی...!!!

عکس هایی از حس و حال کودکی

                                           

 

 

 

 

عکس با حال!!!

dream-land 
 
 
holland217ih.jpg
 
 
 
 
 
 
 
 

چنگ می زنم در هوا..نومیدانه به دنبال تکیه گاهی می گردم..

 

 
 
 
 

تقدیم به U...

معرفی به دوستان