U...

جوک

سلام سلامتی میاره ، سلامتی نشاط میاره ، نشاط شادی میاره ، شادی زندگی میاره ، زندگی زن میاره ، زن بچه میاره ، بچه دردسر میاره ، دردسر بدبختی میاره ، اصلاً سلام نکن سنگین تری !!

به ترکه میگن میای بریم هفته دفاع مقدس؟ میگه نه شما برین من برا چهلمش میام !!!

ترکه و لره داشتن با هم حرف می زدن: لره: تو کجا به دنیا اومدی؟ ترکه: تو بیمارستان!! لره: آخی مریض بودی؟ 

طنز...

ترکه داشته پسرشو در مورد ازدواج نصیحت می کرده، می گه: پسرم خواستی زن بگیری، برو از فامیل زن بگیر.. ببین تو همین دور وبر خودمون، داییت رفته زن داییت رو گرفته... عموت رفته زن عموت رو گرفته... حتی خود من، اومدم مادرت رو گرفتم...!!!

به اصفهانیه می گن اگه سردت شد چیکار می کنی؟ می گه میرم بغل بخاری. می گن اگه خیلی سردت شد چی؟می گه میرم به بخاری نزدیک تر میشم. می گن اگه خیییلی سردت شد چی ؟میگه میرم به بخاری می چسبم. می گن اگه خیییییلی خیییلی سردت شد چی ؟می گه میرم بخاری رو روشن می کنم ...!!!

لره به رفیقش می گه من یه تمساح پیدا کردم چیکارش کنم؟ میگه ببرش باغ وحش. فردا رفقیش می گه بردیش؟لره می گه : آره خوشش اومد. تازه امشب هم می خوام ببرمش سینما...!!!

بی مزه!!!

 دعاهای بنزینی: 1.الهی بنزین بگیری.2-بنزین به قبرت بباره. 3. التماس بنزین.4.دست به هر چی میزنی بنزین بشه . 5.خدا بنزینت بده ،یک لیتر در دنیا صد لیتر در آخرت!!!

به ترکه میگن از قفل فرمونت راضی هستی میگه آره فقط سر پیچ اذیت می کنه !!!

یه نفر داشته توی دریا غرق میشده، بلند بلند داد میزده: کمک، من شنا بلد نیستم! ترکه رد میشده میگه: حالا من تنیس بلد نیستم، باید داد بزنم؟!!!

بخشی از یک شاهکار ادبیات لری:یکی بید یکی نبید سه تا درخت بید که دو تاش بید بید یکیش بید نبید اونی که بید نبید وسطه اون دو تا که بید بید بید!!!